• 29-01-2008, 17:32:33
    #1
    arkadaşlar bu oyunda 2 şeyi bulamadım.oynayıp da bilenler varsa bi zahmet yardımcı olsun

    1.si Adam ben adamı pine yatırınca beni üzerinden atıyor ama ben bunu yapamıyorum bitürlü.pin de iken üzerimdeki adamı nasıl atıcam,nasıl kurtulacam tuş olmakdan

    2.si king of ring bölümünde ikili dövüş var.ringdeki ile kenardakiler yer degiştirebiliyor.ama bunu hangi tuşla,nasıl yapıcaz?

    teşekkürler
  • 10-02-2008, 11:11:28
    #2
    vallaha ben hiç oynamadım ama kardeş oyun için şunu demem mümkün,Benim bi oyun sitem vardı bu oyunun konusunu açtım normal konulardan farklı hiç bişi yapmadım sitenin hiti 1,5K'idi oyunu 1 haftada 3000 kişi görüntülemiş
  • 10-02-2008, 16:17:37
    #3
    ben tv den yapılan kayıtlarını indirip arşiv yapıyorum sürekli bu güreşin oyunu da mükemmel birşey ama yukarıda belirttigim yerde takıldım
  • 10-02-2008, 16:23:35
    #4
    Ben PSP'de oynuyorum

    1-)Analog tarzındaki tuşu full çevirince adamı atar
    2-)Adamın yanına gidip R + x yaparsan öbür adam ringe girer.
  • 10-02-2008, 17:57:53
    #5
    PrompHeuS,teşekkürler.buna göre bulurum sanırım pc deki tuşları
  • 11-02-2008, 17:30:44
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tv deki kayıtlarını indiriyorsan RAW'ı tavsiye etmem Smackdown daha iyidir
  • 11-02-2008, 17:37:38
    #7
    raw,smackdown,wwe......... bu arada tuşları haala bulamadım