Konu
wwe raw 2007 oynayan?
10-02-2008, 11:11:28
#2
FuNch
vallaha ben hiç oynamadım ama kardeş oyun için şunu demem mümkün,Benim bi oyun sitem vardı bu oyunun konusunu açtım normal konulardan farklı hiç bişi yapmadım sitenin hiti 1,5K'idi oyunu 1 haftada 3000 kişi görüntülemiş