Oyunuma bugün bir saldırı aldım ve girişler vs kitlendi.Navicat "Too Many Connections" Hatası verdi.Bu problemi çözdük lakin kapanmalar devam etti en sonunda makine kitlendi.Bende oyun yedeklerini alıp vds klonlayıp yedekleri aktardım.Sysinstall'dan aynı ip vs ayarladım.Bu sefer oyun açılmadı navicat yine açılmıyordu.Ssh ' den repairledim tabloları oyun açıldı lakin hala navicata girememekteyim.Navicat sorunu nedeniyle sitemde açılmıyor.
Şuan oyun sorunsuz çalışıyor lakin Navicat aşağıdaki hatayı vermekte ;

Navicata giremediğim için tabloları ssh'den repairlemek zorunda kalıyorum ki bu da tam anlamıyla bi repairleme değil bir sürü hatalı dosya görünüyor ;

Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı ? Navicata giremediğim taktirde server 5-6 saatte 1-2 GB log tutuyor silemeyeceğimden yine kitlenip kalacak.Bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim
nasıl oldugu pekde bilinmiyor 


