1-Fastdownload kullanirken hangi komutlar ve sistemleri kullaniyorsunuz. (domain yolu ile yapiyorum fakat yeterli verimi alamiyorum)
2-war3 serverda xp kaydetme islemi nasil yapiliyor. (2 sene once war3 Serverim vardi full bu serverda yapmistim kaydetme islemini fakat unuttum nasil yapildigini)
cs1.6 (2) adet soru
12
●1.069
- 03-03-2013, 17:09:15daha önce denemiştim değişen birşey yok..RemagX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce denemiştim değişen birşey yok..Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka önerisi olan