1-Fastdownload kullanirken hangi komutlar ve sistemleri kullaniyorsunuz. (domain yolu ile yapiyorum fakat yeterli verimi alamiyorum)
2-war3 serverda xp kaydetme islemi nasil yapiliyor. (2 sene once war3 Serverim vardi full bu serverda yapmistim kaydetme islemini fakat unuttum nasil yapildigini)