Ofis 2007 kullanıyorum ve deneme sürümüm dolmuş sanırım. Ve çok önemli dosyalarım kilitlendi üstünde düzenlemeler yapamıyorum. Dosyalarımı koruyarak nasıl office'i orjinalleştirebilirim