Herkese iyi akşamlar. Sharepoint ile bir intranet sayfası yapıyoruz fakat içerisinde ki bir kaç tema dışına çıkmak istiyorum. Kendi kodladığım bir temayı koymak istiyorum.
Hem office365 üzerinden hemde sharepoint designer'dan giriş yaptım fakat herhangi bir şey gerçekleştiremedim.
Daha önce bunu yapmış olan var mı acaba?
Yardımcı olursaınz sevinirim.
İyi akşamlar
Sharepoint tema oluşturma hakkında?
0
●28