No kısmında iki değişkenim var 1-2 şeklinde diyelim.
Ben 1 yazdığımda yan isim yazan hücrede otomatik olarak AHMET yazsın istiyorum.
2 yazdığımda ise ZEKİ,
No kısmında iki değişkenim var 1-2 şeklinde diyelim.
Ben 1 yazdığımda yan isim yazan hücrede otomatik olarak AHMET yazsın istiyorum.
2 yazdığımda ise ZEKİ,
Formüle nasıl aktarabilirim?
Youtube'a Excel Geçti Kaldı hesaplama yazın aynı yöntemle yapabilirsiniz. Mobil olduğum için kod halini atamıyorum.
No kısmında iki değişkenim var 1-2 şeklinde diyelim.
Ben 1 yazdığımda yan isim yazan hücrede otomatik olarak AHMET yazsın istiyorum.
2 yazdığımda ise ZEKİ,
No kısmında iki değişkenim var 1-2 şeklinde diyelim.
Ben 1 yazdığımda yan isim yazan hücrede otomatik olarak AHMET yazsın istiyorum.
2 yazdığımda ise ZEKİ,
Formüle nasıl aktarabilirim?
Yanlış anlamadıysam eğer fonksiyonu ile yapabilirsin hocam.
NO sütunun A olsun
1 veya 2 değeri girilmemişse de boş bırakır