• 28-02-2013, 10:21:44
    #46
    Konuyu ve yorumları okuyunca çok güldüm veri kullanımı açık dahi olsa faturada mobil internet olarak görünür, whatsapp gibi internet kullanan elli çeşit uygulama ve oyun var hepsini tek tek adlarıyla yazmaları gerek o zaman
  • 28-02-2013, 11:40:55
    #47
    Whatsapp'da ne yapmis ablan ? Cok kota yemez zaten
  • 28-02-2013, 14:59:52
    #48
    Whatsapp'ı 2010 yılından beri kullanıyorum söyledikleri ücreti bile ödemedim hiç ödeme zamanı geldiginde 1 yıl daha uzattılar hep whatsapp ile alakası olamaz internet ile alakalı 40 lira da normal bir ücret,paketsiz internetten yüksek ücret alınıyor
  • 28-02-2013, 15:07:21
    #49
    Şehir efsaneleri inanmayın.

    GT-N7100 cihazımdan gönderildi
  • 28-02-2013, 18:21:25
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Saçma avea 500 mb paketi yaptım kızla 7/24 whatsapp'dan konusuyoruz bir ay yetiyor bana paketim . Ki arada video felanda izliyorum ...
  • 28-02-2013, 19:50:51
    #51
    Whatsapp'ın ücretini Whatsapp'a ödersiniz, operatöre değil. Arkadaşlar da belirtmiş, ilk sene ücretsiz sonraki sene yıllık 1$ gibi bir şey. Ayrıca resim/video göndermediğiniz sürece sadece yazışma ile gidecek veri o kadar azdır ki sabah akşam yemeden içmeden yazışsanız bile aylık 30 mb'ı bulmaz.
  • 28-02-2013, 23:07:07
    #52
    Gerekli cevaplar verilmiş zaten,
  • 01-03-2013, 12:57:23
    #53
    iyisite.NET
    Faturalıyım, herhangi bir problem yaşamadım.
  • 01-03-2013, 13:57:30
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Bu kafa neyin kafasi