Ben ücretsiz whatsapp kullanıyorum demeyin
58
●10.286
- 28-02-2013, 19:50:51Whatsapp'ın ücretini Whatsapp'a ödersiniz, operatöre değil. Arkadaşlar da belirtmiş, ilk sene ücretsiz sonraki sene yıllık 1$ gibi bir şey. Ayrıca resim/video göndermediğiniz sürece sadece yazışma ile gidecek veri o kadar azdır ki sabah akşam yemeden içmeden yazışsanız bile aylık 30 mb'ı bulmaz.
