Whatsapp'ı 2010 yılından beri kullanıyorum söyledikleri ücreti bile ödemedim hiç ödeme zamanı geldiginde 1 yıl daha uzattılar hep whatsapp ile alakası olamaz internet ile alakalı 40 lira da normal bir ücret,paketsiz internetten yüksek ücret alınıyor