Konu
Ben ücretsiz whatsapp kullanıyorum demeyin
28-02-2013, 14:59:52
#48
atary
Whatsapp'ı 2010 yılından beri kullanıyorum söyledikleri ücreti bile ödemedim hiç ödeme zamanı geldiginde 1 yıl daha uzattılar hep whatsapp ile alakası olamaz internet ile alakalı 40 lira da normal bir ücret,paketsiz internetten yüksek ücret alınıyor