Konuyu ve yorumları okuyunca çok güldüm veri kullanımı açık dahi olsa faturada mobil internet olarak görünür, whatsapp gibi internet kullanan elli çeşit uygulama ve oyun var hepsini tek tek adlarıyla yazmaları gerek o zaman