• 17-02-2013, 18:26:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    sice diğer markalarla yarışabilir mi ?
  • 27-02-2013, 22:04:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Estetik bir duruşu var siyahın, sosyal medyayı çok yönlü kullananlar için Hub seçeneği güzel. Fotoğraf çekiminden milisaniyeler sonrasını da yakalaması "olmadı bi daha çekelim" ızdırabına çare olabilir
    Turkcell kampanya sunmuş ama maliyeti biraz tuzlu geldi.
  • 28-02-2013, 08:29:11
    #3
    Bu modeli bilmemde gerek kalite gerekse sistem olarak diğer telefonları 5 kuruş etmez En azından elima alıp kullandıklarım öyle bir izlenim verdi
  • 28-02-2013, 15:06:52
    #4
    Geç kalınmış artık ne kadar kurtarabilirse o,nokia da bb de batmanın eşiğindeler yıllardır, BB türkiye-polonya sektörleri ömrünü uzattılar ama hepsi bu kadar,model için ise gerçekten harika bir model ama Android kullanmasını beklerdim arayüz olarak BB kendi arayüzünü ve Android tabanlı BBM servisi kullansaydı daha iyi satış yapacaktı nokia ile aynı hataya düştü ve bu hatayı sürdürüyorlar
  • 28-02-2013, 15:28:12
    #5
    Uzun zamandan beri blackberry kullanıyorum, sistem ve arayüz olarak benim çok hoşuma gidiyor. Tek problem her sitenin uygulaması yok buna da en kısa zaman'da çözüm bulacaklarını ümit ediyorum.
  • 01-03-2013, 23:29:17
    #6
    BB bu tlfden beklentisini alırsa dahada geliştirecektir.