Konu
Blackberry Z10 Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
28-02-2013, 15:28:12
#5
Mekruh
Uzun zamandan beri blackberry kullanıyorum, sistem ve arayüz olarak benim çok hoşuma gidiyor. Tek problem her sitenin uygulaması yok buna da en kısa zaman'da çözüm bulacaklarını ümit ediyorum.