Geç kalınmış artık ne kadar kurtarabilirse o,nokia da bb de batmanın eşiğindeler yıllardır, BB türkiye-polonya sektörleri ömrünü uzattılar ama hepsi bu kadar,model için ise gerçekten harika bir model ama Android kullanmasını beklerdim arayüz olarak BB kendi arayüzünü ve Android tabanlı BBM servisi kullansaydı daha iyi satış yapacaktı nokia ile aynı hataya düştü ve bu hatayı sürdürüyorlar