• 01-02-2013, 10:15:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    yaklaşık 3 haftadır sol serçe ve yüzüm parmağım ağrıyordu dedim geçer geçmedi doktora gittim kan tahlili vs. romatizma çıktı neyse iş artık benden çıktı dedi doktor tomatoloji uzmanına görünmez gerek oda Türkiye'de sayılı yerlerde vardır belki dedi abi bütün hastaneler bakıyorum hiç birinde yok bu bölümü okuyan yok mu yoksa bırakın bilgisayarıda gibin romatoloji okuyun bana yardımcı olun Bu arada hangi hastanede bulabilirim bilen gören var mı
  • 01-02-2013, 10:20:29
    #2
    Hocam Çapa Tıp Fakültesi Romatoloji Bölümü oldukça iyi tavsiye ederim.

    Tam olarak bilmiyorum başka hastanelerde de vardır mutlaka ama Çapa bu konuda çok iyi, insanlar aylar sonrasına gün alıyor oraya. 1 ay içinde ananemi götürdüm bende Çapa'ya doktorlar ilgiliydi.
  • 01-02-2013, 10:26:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    randevu sitesinden randevu alıcam ama öyle bir bölüm yokki
  • 01-02-2013, 10:42:15
    #4
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    randevu sitesinden randevu alıcam ama öyle bir bölüm yokki
    Hocam internetten alınmıyor diye biliyorum. Çapa'yla Cerrahpaşa'yı karıştırıyorum oldum olası şimdi aradım öğrendim Çapa'ymış.
  • 01-02-2013, 10:49:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internetten alınmıyor diye biliyorum. Çapa'yla Cerrahpaşa'yı karıştırıyorum oldum olası şimdi aradım öğrendim Çapa'ymış.
    Tamam hocam çapayı arıyım bende şimdi teşekkür ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:49:23 -->-> Daha önceki mesaj 10:46:08 --

    hocam aradım şimdi ben ama saydığı bölümlerde romatoloji yok nasıl yapıcaz bu bolümün adı mı farklı yoksa
  • 01-02-2013, 10:56:43
    #6
    Yok hocam Romatoloji idi bölümün adı. Danışmaya bağlanıp sorar mısınız hocam? Çok ilginç, merak ettim bende. Kantin var hemen onun aşağısındaki bina hatta. Biliyorsanız Çapa'yı görmüşsünüzdür mutlaka
  • 01-02-2013, 10:58:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam Romatoloji idi bölümün adı. Danışmaya bağlanıp sorar mısınız hocam? Çok ilginç, merak ettim bende. Kantin var hemen onun aşağısındaki bina hatta. Biliyorsanız Çapa'yı görmüşsünüzdür mutlaka
    iç hastalıklarından randevu al dedi onun içinde randevu almak ölüm hiç yer yok özel hastane bakıcam artık başka devlet hastanesinde de yok
  • 01-02-2013, 11:08:57
    #8
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iç hastalıklarından randevu al dedi onun içinde randevu almak ölüm hiç yer yok özel hastane bakıcam artık başka devlet hastanesinde de yok
    böyle yerlerde torpil lazım hocam yoksa randevu dediğiniz gibi büyük sıkıntı. Geçmiş olsun bu arada..
  • 01-02-2013, 13:01:49
    #9
    Üstad Acıbadem'de var ama, pahalı bir hastane. Geçmiş olsun..