Bu nasıl bir bölümdür yahu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl bir bölümdür yahu
18
●
1.333
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu nasıl bir bölümdür yahu
1
2
3
01-02-2013, 14:01:05
#10
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
Webcontroller adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstad Acıbadem'de var ama, pahalı bir hastane. Geçmiş olsun..
evet oralar pahalı cerrahpaşada var cumartesi gecesi randevu alıcam bakalım. Okuyun şu bölümüde doktor çıkın ya
01-02-2013, 17:28:01
#11
Webcontroller
ArtiEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet oralar pahalı cerrahpaşada var cumartesi gecesi randevu alıcam bakalım. Okuyun şu bölümüde doktor çıkın ya
Bizden geçti artık.
Eskişehir, Osmangazi Üniversitesi'nde de varmış. Gel buraya, ağırlayayım seni..
01-02-2013, 17:31:45
#12
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam üniversite hastanelerinden telefon aracılığıyla randevu almaya çalışın oralarda olur
01-02-2013, 17:59:18
#13
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
OzanErsin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam üniversite hastanelerinden telefon aracılığıyla randevu almaya çalışın oralarda olur
cumartesi gecesi arayın dedi cerrahpaşa o zaman arıcam bakalım geçmiyormuş bu hastalık sanırım paso hap içicez..
01-02-2013, 18:04:02
#14
NepenTheS
Bursa'da Uludağ üniversitesi Tıp Fakültesinde var üstad, istiyorsan buyur gel
01-02-2013, 23:38:23
#15
Music
Acıbadem iyidir, biraz pahalı ama yardımcı olurlar..
02-02-2013, 01:18:20
#16
ademoooz
http://maltepehastanesi.com.tr/bolum/50/romatoloji.aspx
http://www.yeditepehastanesi.com.tr/...omatoloji.aspx
02-02-2013, 02:26:32
#17
teknomag
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun, acil şifalar...
02-02-2013, 04:46:30
#18
WapZap
Üyeliği durduruldu
Hocam google'da "inurl:romatoloji hastane" diye aratın.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler