Hocam Çapa Tıp Fakültesi Romatoloji Bölümü oldukça iyi tavsiye ederim.
Tam olarak bilmiyorum başka hastanelerde de vardır mutlaka ama Çapa bu konuda çok iyi, insanlar aylar sonrasına gün alıyor oraya. 1 ay içinde ananemi götürdüm bende Çapa'ya doktorlar ilgiliydi.