yaklaşık 3 haftadır sol serçe ve yüzüm parmağım ağrıyordu dedim geçer geçmedi doktora gittim kan tahlili vs. romatizma çıktı neyse iş artık benden çıktı dedi doktor tomatoloji uzmanına görünmez gerek oda Türkiye'de sayılı yerlerde vardır belki dedi abi bütün hastaneler bakıyorum hiç birinde yok bu bölümü okuyan yok mu yoksa bırakın bilgisayarıda gibin romatoloji okuyun bana yardımcı olun Bu arada hangi hastanede bulabilirim bilen gören var mı