• 23-01-2013, 12:52:35
    #10
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman bulaşmayın. Bizden aldıları paralarla reklam yaptılar, faiz işlettiler. Sonra da 3-5 ay sonra iade ettiler paralarımızı.
    Nasıl yani sipariş ettiğiniz ürünleri göndermediler mi ?
  • 23-01-2013, 12:57:25
    #11
    Allahını seven bulaşmasın, 1 aydır uğraşıyorum son şans verdim onlara eğer iade edilmezse Tüketici hakem heyetine gideçeğim.
  • 23-01-2013, 12:59:39
    #12
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahını seven bulaşmasın, 1 aydır uğraşıyorum son şans verdim onlara eğer iade edilmezse Tüketici hakem heyetine gideçeğim.
    hocam sıkıntı nedir tam olarak ürün iadesi mi yaptınız ?
  • 23-01-2013, 13:02:20
    #13
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sıkıntı nedir tam olarak ürün iadesi mi yaptınız ?

    Bozuk ürün geldi gönderdim.
    3 gün sonra değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
    Gönderdim değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
    2. göndermemde ürünün seri numarasını aldım, 3. gönderdikleri ürün bozuk olanla aynısı üstelik bana değiştirip deneyip gönderdiklerine dair yemin ettiler.
    En son iade istediğimi belirttim bakalım bekliyorum.
  • 23-01-2013, 13:05:25
    #14
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozuk ürün geldi gönderdim.
    3 gün sonra değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
    Gönderdim değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
    2. göndermemde ürünün seri numarasını aldım, 3. gönderdikleri ürün bozuk olanla aynısı üstelik bana değiştirip deneyip gönderdiklerine dair yemin ettiler.
    En son iade istediğimi belirttim bakalım bekliyorum.
    Anladım hocam geçmiş olsun. İnşallah kısa sürede ödemeni yaparlar.Ben de dün bir cep telefonu siparişi verip ödemeyi geçtim. Sıkıntı olmasa iyi
  • 23-01-2013, 13:08:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sorun olmaz siparişte vs ürünlerde kalitelidir ama pahalıdır. Piyasa fiyatının üstünde satıyorlardı iPhone 5'i bir ara
  • 23-01-2013, 13:12:47
    #16
    Bi 20 yıl kadar önce kadıköyede yaşayanlar, yazıcıoğlu eski esnaflarını tanıyanlar Gold´un nasıl bir firma olduğunu bilirler

    Şimdi nasıldır bilemem hak yemeyelim..
  • 23-01-2013, 18:50:58
    #17
    özellikle donanımhaberde gold mağdurlarına çok sıkca rastlayabilirsiniz. ciddi sayıda mağduru var diye biliyorum. hatta beni de mağdur etmişliği var.. baya da uğraştırdı.. şahsen gold'u kesinlikle tavsiye etmem. özellikle internet sitesinden asla ve asla ürün almam.
  • 23-01-2013, 19:02:31
    #18
    Gold'dan hiç alışveriş yapmadım. Ama geçen gün bir haberi görünce açıkcası benim gözümde diğer sitelerin önüne geçti.

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22238027.asp

    http://www.haberdar.com/pardon-yanli...3743937-haberi