arthur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gold.com.tr nasıldır ? Alışveriş yapan var mı?
29
●5.134
- 23-01-2013, 12:59:39hocam sıkıntı nedir tam olarak ürün iadesi mi yaptınız ?GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2013, 13:02:20ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozuk ürün geldi gönderdim.
3 gün sonra değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
Gönderdim değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
2. göndermemde ürünün seri numarasını aldım, 3. gönderdikleri ürün bozuk olanla aynısı üstelik bana değiştirip deneyip gönderdiklerine dair yemin ettiler.
En son iade istediğimi belirttim bakalım bekliyorum. - 23-01-2013, 13:05:25Anladım hocam geçmiş olsun. İnşallah kısa sürede ödemeni yaparlar.Ben de dün bir cep telefonu siparişi verip ödemeyi geçtim. Sıkıntı olmasa iyiGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2013, 13:08:18Üyeliği durdurulduSorun olmaz siparişte vs ürünlerde kalitelidir ama pahalıdır. Piyasa fiyatının üstünde satıyorlardı iPhone 5'i bir ara
- 23-01-2013, 18:50:58özellikle donanımhaberde gold mağdurlarına çok sıkca rastlayabilirsiniz. ciddi sayıda mağduru var diye biliyorum. hatta beni de mağdur etmişliği var.. baya da uğraştırdı.. şahsen gold'u kesinlikle tavsiye etmem. özellikle internet sitesinden asla ve asla ürün almam.
- 23-01-2013, 19:02:31Gold'dan hiç alışveriş yapmadım. Ama geçen gün bir haberi görünce açıkcası benim gözümde diğer sitelerin önüne geçti.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22238027.asp
http://www.haberdar.com/pardon-yanli...3743937-haberi