ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sıkıntı nedir tam olarak ürün iadesi mi yaptınız ?

Bozuk ürün geldi gönderdim.
3 gün sonra değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
Gönderdim değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
2. göndermemde ürünün seri numarasını aldım, 3. gönderdikleri ürün bozuk olanla aynısı üstelik bana değiştirip deneyip gönderdiklerine dair yemin ettiler.
En son iade istediğimi belirttim bakalım bekliyorum.