GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozuk ürün geldi gönderdim.
3 gün sonra değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
Gönderdim değiştirip gönderdiler gelen ürün yine bozuk.
2. göndermemde ürünün seri numarasını aldım, 3. gönderdikleri ürün bozuk olanla aynısı üstelik bana değiştirip deneyip gönderdiklerine dair yemin ettiler.
En son iade istediğimi belirttim bakalım bekliyorum.
Anladım hocam geçmiş olsun. İnşallah kısa sürede ödemeni yaparlar.Ben de dün bir cep telefonu siparişi verip ödemeyi geçtim. Sıkıntı olmasa iyi