• 20-01-2013, 04:01:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar mahallede aracı kardeşime vermiştim 1-2 turladı daha sonra araca bindim ve fren çok şişmişti. Aracı çalıştırdım düzelir diye ama düzelmedi. Sizce sıkıntısı nedir niye böyle yapmıştır? Güvenemediğimden arabayla gitmekten vazgeçtim. Daha önce hiç böyle bişey yapmamıştı ve kardeşim ben kullanırken normal tutuyordu frenler dedi. Sebebi ne olabilir acaba?

    Araç polo 2007 tdi
  • 20-01-2013, 04:24:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hava yapmış olabilir frene sürekli basılı tutmuş yada aşırı sert basmış olabilir her ne olursa olsun tamirciye götür derim aracın km si çalışmaz anlarım farı çalışmaz anlarım ama fren dediğin zaman korkacaksın Allah korusun.
  • 20-01-2013, 11:10:25
    #3
    vitesi boşa alıp kontağı aç ve direksiyonu sağa sola çevir düzelir
  • 20-01-2013, 14:17:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çok el freni çekmiş yada el freni çekik gittiyse balatalarda şişmiş olabilir
  • 20-01-2013, 15:30:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GokhanCik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok el freni çekmiş yada el freni çekik gittiyse balatalarda şişmiş olabilir
    Kardeşine verdiysen arkadaşın dediği doğru
  • 20-01-2013, 16:37:37
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    El freni çekik gitmiştir kampanalar yapışmış olabilir.
  • 20-01-2013, 19:04:03
    #7
    El freniyle gittiğini anlamayacak çocuğa araba vermemiştir sanırım biraz zaman geçsin tekrar kontrol edin.
  • 20-01-2013, 19:43:41
    #8
    Balatalar değişecek, bir daha verme eğer el freniyle geziyorsa
  • 20-01-2013, 22:53:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fren pompası şişmiştir, aynı durum benimde başıam gelmişti. Bir süre araba çalışır vaziyette bekledi kendine geldi. Ama tabi yinede bir servise görünmede fayda var fren bu mazallah.