• 21-01-2013, 05:26:43
    #10
    ön çekişli araba ile el freni ile yanlayacaksın tabi normaldir
  • 21-01-2013, 12:34:25
    #11
    konuyu görunce aklıma geldi şimdi basımdan geçen bir olayı anlatayım bende bundan 2 yıl önce kadar başıma geldi arkadaşları aldım gidiyoruz gezmeye 4 kişiyiz arabada 21-22 yaşlarındayız 100-120 km hızla gidiyorum 200-300 metre önumde kavşak var trafik ışıklarını gördum yolda eğimli yavaşlamak için frene basayım dedim bir bastım frenler tutmuyor birdaha denedim yine yok araba hızlanmaya da başladı yavaş yavaş içimden ALLAH dedim kesin vurucaz biçtiler bizi o an unuttum kendimi zaten direk arkadaşlarımı kardeş gibi gördüğüm insanları düşündüm ne kendimi ne arabayı düşünüyorum ben nasıl hesap veririm birşey olursa onların ailelerine dedim anlık düşünceler zaten bu arada hep frenlere asılıyorum pompalıyorum frenler yok el frenini çektım yavaşça onlar farketmesin diye yok hiçbişey tutmuyor arkadaşlarda niye yavaşlamıyorsun artık dediler birde el frenini çektiğimi görünce hayırdır fılan sen el frenı çekmezdın fılan dediler bende yok ya öyle bi deneyeyim filan deyıp geçiştirmeye çalıştım oysa frenler hiç tutmuyor arabanın süratı çıkmış 140'a artık yapıcak bişey yok derken o anda aklıma tek motor freni geldi vitesi hemen düşürdüm attım 4e biraz gittim attım 3'e motor nasıl bagırıyor deli gibi biraz hız düştü 90-100'e filan öyle gittim attım 2 ye motor yanıcak artık sanki kasmaya başladı araba iyice bundan başkada yapıcak hiçbişeyim yok kırmızı ışık yanıyor bize arabalar geçiyor sellektör kornaya deli gibi basıyorum tamam dedim bitti herşey vuruyoruz artık o arada önümden araba geçti arkasındaki araba artık hissettimi ne oldu bilmiyorum bekledi sanki o aradan hiç kimseye dokunmadan sıyrılıp geçtim hız düştü 40-50 ye biraz daha gittim attım 1'e iyice arabayı yavaşlatıp durdurmaya çalışıyorum artık 50-60 metre gittikten sonra düz yolda araba durma durumuna geldi kapattım kontağı indim arabadan oturdum yere titriyorum korkudan resmen başladım ağlamaya, şükretmeye hiç birşey olmadan atlattık şükürler olsun.