Merhaba arkadaşlar mahallede aracı kardeşime vermiştim 1-2 turladı daha sonra araca bindim ve fren çok şişmişti. Aracı çalıştırdım düzelir diye ama düzelmedi. Sizce sıkıntısı nedir niye böyle yapmıştır? Güvenemediğimden arabayla gitmekten vazgeçtim. Daha önce hiç böyle bişey yapmamıştı ve kardeşim ben kullanırken normal tutuyordu frenler dedi. Sebebi ne olabilir acaba?

Araç polo 2007 tdi