Kimliğimi Kaybettim Ne Yapmam Lazım
5
●966
- 18-01-2013, 10:50:39Arkadaşlar kimliğimi kaybettim, tam olarak ne yapmam gerekiyor? Resmi işlemleri nüfus müdürlüğünden öğrenebilirim de ben eski kimliğimle bir şeyler yapıyorlar mı yapmıyorlar mı onu öğrenmek istiyorum açıkçası. Mesela gidip telefon hattı alınmış mı? Bunları öğrenmemim bir yolu var mı acaba?
- 18-01-2013, 11:03:38Onlar tamam da hocam, hani üstüme fatura falan almasınlar nasıl öğrenebilirim acaba onları. Ya da öğrenmesem de yeni kimlik çıkarttığım için ve gazeteye ilan verdiğim için sorumlu sayılmam mı acaba?Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam teşekkürler, çok sakat işler ya bunlar.Stalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-01-2013, 11:16:20gazeteye ilan verirsen üstüne telefon hattı filan alsalar sıkıntı çıkmaz kapatılır sonuçta operatörlere sorgulatabilirsinYavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce bende kaybettim yıllar geçti 10 sene filan oldu hiç bir problem olmadı - 18-01-2013, 11:46:46peki hocam teşekkür ediyorum.Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen gazeteye ilan vermeni isterler