• 18-01-2013, 10:50:39
    #1
    Arkadaşlar kimliğimi kaybettim, tam olarak ne yapmam gerekiyor? Resmi işlemleri nüfus müdürlüğünden öğrenebilirim de ben eski kimliğimle bir şeyler yapıyorlar mı yapmıyorlar mı onu öğrenmek istiyorum açıkçası. Mesela gidip telefon hattı alınmış mı? Bunları öğrenmemim bir yolu var mı acaba?
  • 18-01-2013, 10:54:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gazeteye ilan vermen gerek
  • 18-01-2013, 10:54:47
    #3
    En kısa zamanda karakola git onlar yönlendirirler Muhtemelen gazeteye ilan vermeni isterler

    Arkadaşımın başına geldi adına 20-25 tane yüklü fatura geldi. Allah'tan o sırada askerde olduğu için yırttı
  • 18-01-2013, 11:03:38
    #4
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazeteye ilan vermen gerek
    Onlar tamam da hocam, hani üstüme fatura falan almasınlar nasıl öğrenebilirim acaba onları. Ya da öğrenmesem de yeni kimlik çıkarttığım için ve gazeteye ilan verdiğim için sorumlu sayılmam mı acaba?
    Stalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda karakola git onlar yönlendirirler Muhtemelen gazeteye ilan vermeni isterler

    Arkadaşımın başına geldi adına 20-25 tane yüklü fatura geldi. Allah'tan o sırada askerde olduğu için yırttı
    Peki hocam teşekkürler, çok sakat işler ya bunlar.
  • 18-01-2013, 11:16:20
    #5
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar tamam da hocam, hani üstüme fatura falan almasınlar nasıl öğrenebilirim acaba onları. Ya da öğrenmesem de yeni kimlik çıkarttığım için ve gazeteye ilan verdiğim için sorumlu sayılmam mı acaba?
    gazeteye ilan verirsen üstüne telefon hattı filan alsalar sıkıntı çıkmaz kapatılır sonuçta operatörlere sorgulatabilirsin

    daha önce bende kaybettim yıllar geçti 10 sene filan oldu hiç bir problem olmadı
  • 18-01-2013, 11:46:46
    #6
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazeteye ilan verirsen üstüne telefon hattı filan alsalar sıkıntı çıkmaz kapatılır sonuçta operatörlere sorgulatabilirsin

    daha önce bende kaybettim yıllar geçti 10 sene filan oldu hiç bir problem olmadı
    peki hocam teşekkür ediyorum.