YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar tamam da hocam, hani üstüme fatura falan almasınlar nasıl öğrenebilirim acaba onları. Ya da öğrenmesem de yeni kimlik çıkarttığım için ve gazeteye ilan verdiğim için sorumlu sayılmam mı acaba?
gazeteye ilan verirsen üstüne telefon hattı filan alsalar sıkıntı çıkmaz kapatılır sonuçta operatörlere sorgulatabilirsin

daha önce bende kaybettim yıllar geçti 10 sene filan oldu hiç bir problem olmadı