Arkadaşlar kimliğimi kaybettim, tam olarak ne yapmam gerekiyor? Resmi işlemleri nüfus müdürlüğünden öğrenebilirim de ben eski kimliğimle bir şeyler yapıyorlar mı yapmıyorlar mı onu öğrenmek istiyorum açıkçası. Mesela gidip telefon hattı alınmış mı? Bunları öğrenmemim bir yolu var mı acaba?