• 18-01-2013, 01:22:55
    #1
    merhaba bu hafta sonu sınavlar var, şöyle bir saçmalık yapılmış sabah 2 öğlenden sonra 2 sınava gireceğim. Neden tek oturumda 4 sınav yapmamışlar sizce*
    herkeste mi böyle
  • 18-01-2013, 01:25:33
    #2
    Bende eskiden girmiştim. Evet öyle oluyor hocam. Sabah 10 öğleden sonra 2 pazar günüde aynı 10 - 2. Saçmalık olan bir ders bir oturum oluyor bende çok çekmiştim sabah bir derse girdim saat 2 ye kadar patlamıştım
  • 18-01-2013, 02:48:53
    #3
    Ders sıralamasına göre yapıyorlar o işlemleri sanırım.
  • 18-01-2013, 02:54:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    herkesin ders sayısı aynı olmuyor ki herkesin farklı farklı dersleri var. Kimi 1 oturumda 4 dersten sınav oluyo kimi 1 dersten yani genel olarak eşit dağıtıyorlar dersleri yarısı 1. oturumda diğer yarısı da 2. oturumda olacak şekilde
    bize de tıpış tıpış (bu kelime yazıldığında çok garip hissettiriyor)gidip sınava girmek kalıyor.
  • 18-01-2013, 02:56:25
    #5
    qLd
    Misafir
    senelerdir böyle sistem, saçma olan yerini anlayamadım bir oturumda 12-13 dersten sınava girmek mi istiyorsunuz?