merhaba bu hafta sonu sınavlar var, şöyle bir saçmalık yapılmış sabah 2 öğlenden sonra 2 sınava gireceğim. Neden tek oturumda 4 sınav yapmamışlar sizce*
herkeste mi böyle
açık öğretim lisesi sınavına girecek olanlar?
4
●324
- 18-01-2013, 02:54:30Üyeliği durdurulduherkesin ders sayısı aynı olmuyor ki herkesin farklı farklı dersleri var. Kimi 1 oturumda 4 dersten sınav oluyo kimi 1 dersten yani genel olarak eşit dağıtıyorlar dersleri yarısı 1. oturumda diğer yarısı da 2. oturumda olacak şekilde
bize de tıpış tıpış (bu kelime yazıldığında çok garip hissettiriyor)gidip sınava girmek kalıyor.
bir oturumda 12-13 dersten sınava girmek mi istiyorsunuz?