herkesin ders sayısı aynı olmuyor ki herkesin farklı farklı dersleri var. Kimi 1 oturumda 4 dersten sınav oluyo kimi 1 dersten yani genel olarak eşit dağıtıyorlar dersleri yarısı 1. oturumda diğer yarısı da 2. oturumda olacak şekilde
bize de tıpış tıpış (bu kelime yazıldığında çok garip hissettiriyor)gidip sınava girmek kalıyor.