Konu
açık öğretim lisesi sınavına girecek olanlar?
18-01-2013, 01:25:33
#2
xdrive
Bende eskiden girmiştim. Evet öyle oluyor hocam. Sabah 10 öğleden sonra 2 pazar günüde aynı 10 - 2. Saçmalık olan bir ders bir oturum oluyor bende çok çekmiştim sabah bir derse girdim saat 2 ye kadar patlamıştım