• 05-01-2013, 00:15:23
    #1
    merhaba arkadaşlar başlıktada söylediğim gibi arabanın az yakması çok önemli dizel gaz farketmez var mı önereceğiniz bir araç tek kapı olmasın ama illa 16-17 bin olması gerekmez araç güzeldir 13 bindir yine dikakte alırım araba 2000 üstü olsun şidmdien teşekkürler.AYRICA RİCA ETSEM KİLOMETREDE NE KADAR YAKTIGINI BILIYORSANIZ O TUTARLARIDA YAZAR MISINIZ
  • 05-01-2013, 00:16:09
    #2
    Pejo pipper öneririm hocam hem az yakıyor hemde 2010 ve üstü.
  • 05-01-2013, 00:20:56
    #3
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pejo pipper öneririm hocam hem az yakıyor hemde 2010 ve üstü.
    dediğiniz araba sanırım kango tarzı yani iş arabası gibi ben biraz genç işi istiyorumda
  • 05-01-2013, 00:22:05
    #4
    Sağlımını bulursanız ford fiesta. Parçası pahalı ama çok ekonomik.
  • 05-01-2013, 00:47:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pejo 206 X-line hdi dizel 2004-2005-2006 civarı bulabilirsiniz temiz.
  • 05-01-2013, 01:04:49
    #6
    opel corsa 1.2 olanlara falan bakarsanız çok az yakıyor 15krş falan yakıyormuş öyle diyor kullananlar.
  • 05-01-2013, 02:09:12
    #7
    pejo 307 dizel 2004 model o fiyata bulursun
  • 05-01-2013, 02:25:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hyundai getz 1.4 dohc motor alıcaksın ama lpgli alıcan tabi. eğer araç temizle 176 kuruş yakıyor km'de
  • 05-01-2013, 02:40:25
    #9
    Renault 19 europa hb. Atiker lpg ile sehir ici 18 kurus, sehirler arasi 15 krs yakiyo. 60 tl'lik gaz ile tekirdagdan istanbula geldim 2 hafta da kalan gazla gezdim. 2011 kia sportage ile 1.6 benzinli her gun ayni yerlere gitmeme ragmen 40 liralik benzin aliyorum. Eger dusunursen arkadasimla konusayim arabayi satiyodu sanirim dusunursen pm at konuyu gormeyebilirim sik sik forumda olmuyorum

    HTC Incredible S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi