Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pejo pipper öneririm hocam hem az yakıyor hemde 2010 ve üstü.
dediğiniz araba sanırım kango tarzı yani iş arabası gibi ben biraz genç işi istiyorumda