merhaba arkadaşlar başlıktada söylediğim gibi arabanın az yakması çok önemli dizel gaz farketmez var mı önereceğiniz bir araç tek kapı olmasın ama illa 16-17 bin olması gerekmez araç güzeldir 13 bindir yine dikakte alırım araba 2000 üstü olsun şidmdien teşekkürler.AYRICA RİCA ETSEM KİLOMETREDE NE KADAR YAKTIGINI BILIYORSANIZ O TUTARLARIDA YAZAR MISINIZ