• 20-12-2012, 16:40:53
    #10
    ohh ohhh ohhh yarasın kacakcılara gun dogdu
  • 20-12-2012, 16:42:27
    #11
    tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
  • 20-12-2012, 16:45:33
    #12
    bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
    Bizim peder bey 35 yıllık arkadaşlığına son verdi. 1 liralık indirime gidildi sonrasında başlayacaktı ama dedi bıraktık bi kere , o gün bugündür içmiyor.
  • 20-12-2012, 16:50:18
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
    en az 5 kişi sayarım
  • 20-12-2012, 16:55:49
    #14
    Dahada artırsınlar ne güzel içmeyin zehirlemeyin kendinizi
  • 20-12-2012, 17:00:02
    #15
    o 5 kişi azaltmıştır bırakmıştır. 2 hafta sonra alışmıştır zam'a içmeye devam sonra
  • 20-12-2012, 18:45:37
    #16
    Once a junky always a junky