bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
en az 5 kişi sayarım