tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki

kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
Bizim peder bey 35 yıllık arkadaşlığına son verdi. 1 liralık indirime gidildi sonrasında başlayacaktı ama dedi bıraktık bi kere , o gün bugündür içmiyor.