bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tv de bazen tüketimi azaltmak için zam yapıyoruz diyorlarya çok komik oluyor..çocuk kandırıyorlar sanki kim zam geldi diye cigarayı azaltmış veya bırakmışki..
Bizim peder bey 35 yıllık arkadaşlığına son verdi. 1 liralık indirime gidildi sonrasında başlayacaktı ama dedi bıraktık bi kere , o gün bugündür içmiyor.