Apple iPhone 5 14 Aralık'ta Türkiye'de!
15
●945
- 04-12-2012, 11:31:44Sonunda yahu bekle bekle gına gelmişti artık :S eylülden beri bekliyoruz. Umarım makul bir fiyattan satışa sunulur. 32 ya da 64GB versiyondan almayı düşünüyorum.
- 04-12-2012, 12:40:19Galaxy S3 varken elbette mantıklı değilMekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2012, 13:04:54Ben S3'ü satıp Note 2 almayı düşünüyordum, şimdi iPhone 5 mi alsam diye düşünmeye başladım.
- 04-12-2012, 14:03:25Üyeliği durdurulduMekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSamsung piyasanın %35'üne hakim diyorlar (telefon olarak) ancak şunu düşünmüyorlar; Apple tek bir modelle Samsung ile yarışıyor. Samsung'un küçük,büyük,akıllı,akılsız birçok telefon modeli var. Apple ise tek bir modele sahip.Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 3 aldığım güne bazen kızıyorum, çünkü hiçbir telefondan o tadı alamadım daha. 3'ten beri sıkı bir iPhone tekipçisiyim