Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende almayı düşünüyorum. Sizce mantıklı mı?
Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben S3'ü satıp Note 2 almayı düşünüyordum, şimdi iPhone 5 mi alsam diye düşünmeye başladım.
Samsung piyasanın %35'üne hakim diyorlar (telefon olarak) ancak şunu düşünmüyorlar; Apple tek bir modelle Samsung ile yarışıyor. Samsung'un küçük,büyük,akıllı,akılsız birçok telefon modeli var. Apple ise tek bir modele sahip.

iPhone 3 aldığım güne bazen kızıyorum, çünkü hiçbir telefondan o tadı alamadım daha. 3'ten beri sıkı bir iPhone tekipçisiyim