Apple iPhone 5 14 Aralık'ta Türkiye'de! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Apple iPhone 5 14 Aralık'ta Türkiye'de!
15
●
945
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Apple iPhone 5 14 Aralık'ta Türkiye'de!
1
2
03-12-2012, 18:21:30
#1
DJmT
Üyeliği durduruldu
http://www.turkcell.com.tr/bireysel/...-hakkinda.aspx
Hadi hayırlı olsun bakalım
03-12-2012, 18:42:40
#2
NetHunterz
newyork da kontratsız da çıktı haberiniz olsun.
03-12-2012, 18:48:49
#3
Worlaut
İnşallah
03-12-2012, 23:51:36
#4
DJmT
Üyeliği durduruldu
Avea'da açıkladı. Tarih 14 Aralık.. Sırada Vodafone var.
http://www.avea.com.tr/web/KonusMesa...kYakindaAveada
03-12-2012, 23:52:47
#5
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok şükür bekle bekle nereye kadar. Fiyat açıklayan var mı?
03-12-2012, 23:54:58
#6
DJmT
Üyeliği durduruldu
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok şükür bekle bekle nereye kadar. Fiyat açıklayan var mı?
Maalesef büyük ihtimal 13 Aralık gecesi açıklanır fiyatlar. Apple iPhone 5 için en az aylık 130-150
civarında bir fiyat çıkarırlar diye düşünüyorum.
04-12-2012, 00:18:19
#7
H5PY0
DJmT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maalesef büyük ihtimal 13 Aralık gecesi açıklanır fiyatlar. Apple iPhone 5 için en az aylık 130-150
civarında bir fiyat çıkarırlar diye düşünüyorum.
Belirttiğiniz fiyat gayet uygun. 2 sene önce 3gs almıştım, ona da 130 lira ödemiştim. Şimdi taahhüt bitti ve aylık 90 lira gibi bir fatura ödüyorum.
04-12-2012, 05:58:16
#8
strang
Üyeliği durduruldu
sonunda arkadaş ya yurtdısından kayıtlı sım free telefon bulucam dıye cırpınıyorum cıktıgından berı bu kadar bekledım 10 gun daha beklerım.
04-12-2012, 11:11:05
#9
SeoKola
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok şükür sonunda 4slerin fiyatı düşecek
ST18i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler