• 26-11-2012, 21:45:45
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babanın forumu mu derken ? bu nasıl bir usluptur , anlam verebilmiş degilim.

    Eger bir şikayetiniz varsa ; Report edin moderatör geregini yapar.
    muhammed71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babasının forumu olmaması burdaki mesajları sildiremiceği anlamına gelmez.üslubunuza anlam veremedim repotlayın olsun bitsin
    bu pkk yanlısı herifin https://www.r10.net/off-topic/921374-...tehlikeli.html şu açtığı konudan bile süresiz bu forumdan uzaklaştırılması gerekiyordu.

    yeni yönetim ilgilenmiyor görüleceği üzere.mısır tarlasındaki yabancı otlar gibi herif durmadan bitip duruyor.
  • 26-11-2012, 21:48:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeytanlar boş durmaz tabiki her konuyu tartışmaya çevirecekler. Ama sanmasınlarki biz susacağız son nefesimize kadar hep Hak'kı savunacağız. Toplumu ahlaksızlaştırmaya çalışanlar böyle çalışırken,sesini çıkarmayan,geri çekilen müslümanlar utansın. Ama şunu iyide bilsinlerki canımızı bile alsalar ŞEREFİMİZİ alamazlar. Elbette günü gelince Mahkeme-i kübrada hesaplaşacağız.Vesselam.
  • 26-11-2012, 21:49:39
    #12
    anlatilabilecek o kadar cok sey varken neden sadece haremin uzerine yogunlasiyorlar bu kadar.hani bizler belki osmanli devletinin bundan ibaret olmadigni biliyoruz , bilmesek bile internetten acip ogrenebilirz . ama ya evlerde bu diziyi izleyen ailelerimiz ne olacak.osmanli deyince akillarina gelicek olan ilk sey harem olucak peki bu dogru biseymi tabiki hayir . bende destekliyorum.
  • 26-11-2012, 21:49:39
    #13
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/921374-...tehlikeli.html

    sormayın hocam. moderatörlerin dikkatine.
    Moderatörler zaten tayfunun zihniyetinde, geçen tayfunun konusuna youtubedan "bi bitmediniz" videosunu yolladım çat 3 gün ban koydu, o moderatör bir daha ban atarsa, ban kısmına nickini belirtirse sevinirim.Ben zaten tahmin ediyorumda neyse, adı lazım değil baş harfi "K".
  • 26-11-2012, 21:55:03
    #14
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörler zaten tayfunun zihniyetinde, geçen tayfunun konusuna youtubedan "bi bitmediniz" videosunu yolladım çat 3 gün ban koydu, o moderatör bir daha ban atarsa, ban kısmına nickini belirtirse sevinirim.Ben zaten tahmin ediyorumda neyse, adı lazım değil baş harfi "K".
    o moderatör büyük ihtimalle Karacoder dir , vakti zamanında onunla da çok atışmıştık bu forumda, onunda tarafını biliyoruz yani, niye yanlı kişileri mod yapıyorlar anlamak mümkün değil zaten.

    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeytanlar boş durmaz tabiki her konuyu tartışmaya çevirecekler. Ama sanmasınlarki biz susacağız son nefesimize kadar hep Hak'kı savunacağız. Toplumu ahlaksızlaştırmaya çalışanlar böyle çalışırken,sesini çıkarmayan,geri çekilen müslümanlar utansın. Ama şunu iyide bilsinlerki canımızı bile alsalar ŞEREFİMİZİ alamazlar. Elbette günü gelince Mahkeme-i kübrada hesaplaşacağız.Vesselam.
    hey mübarek , sanki filmde Allah'a şirk koşuyorlar, afralara tafralara bak sen.
    Niye sadece kendini müslüman görüyorsun arkadaşım sen ? biz gavurmuyuz ? (diğer din mensubu arkadaşları tenzih ederim, kusuruma bakmasınlar)
  • 26-11-2012, 21:56:27
    #15
    Tarihi gerçekleri bu kadar çarpıtıyorsa şikayet de edersin karalama kampanyası da yaparsın. Birilerinin neden zoruna gittiğini anlamadım.

    Sony Tablet P ile gönderildi...
  • 26-11-2012, 21:59:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörler zaten tayfunun zihniyetinde, geçen tayfunun konusuna youtubedan "bi bitmediniz" videosunu yolladım çat 3 gün ban koydu, o moderatör bir daha ban atarsa, ban kısmına nickini belirtirse sevinirim.Ben zaten tahmin ediyorumda neyse, adı lazım değil baş harfi "K".
    Baş harfi K değil... Mesaj yazmadan alakasız videolar içeren mesajlarınızdan dolayı ban yemiş olabilir misiniz?

    Ayrıca kendi fikirleriyle uyuştuğu için konu kilitlemeyen, mesaj silmeyen moderatör olacağına ihtimal vermiyorum.