anlatilabilecek o kadar cok sey varken neden sadece haremin uzerine yogunlasiyorlar bu kadar.hani bizler belki osmanli devletinin bundan ibaret olmadigni biliyoruz , bilmesek bile internetten acip ogrenebilirz . ama ya evlerde bu diziyi izleyen ailelerimiz ne olacak.osmanli deyince akillarina gelicek olan ilk sey harem olucak peki bu dogru biseymi tabiki hayir . bende destekliyorum.