Babanın forumu mu derken ? bu nasıl bir usluptur , anlam verebilmiş degilim.
Eger bir şikayetiniz varsa ; Report edin moderatör geregini yapar.
babasının forumu olmaması burdaki mesajları sildiremiceği anlamına gelmez.üslubunuza anlam veremedim repotlayın olsun bitsin
bu pkk yanlısı herifin
https://www.r10.net/off-topic/921374-...tehlikeli.html şu açtığı konudan bile süresiz bu forumdan uzaklaştırılması gerekiyordu.
yeni yönetim ilgilenmiyor görüleceği üzere.mısır tarlasındaki yabancı otlar gibi herif durmadan bitip duruyor.