Arkadaşlar günde 10-15 arası sigara içiyorum.Yaklaşık 4-5 sene oldu başlayalı son 2 senede aşırı derecede arttı giderek. Hem bedenime zarar veriyor bunu hissediyorum hem de cebime.
Gelelim konuya genel olarak günde ortalama 7-8 tane içiyorum.Ortam olunca 10-15e çıkıyor. nikotin bandı kullanıp bırakabilir miyim? Ya da azaltabilir miyim?
Nikotin Bandı Kullanıp İşine Yarayan Var mı?
3
●564
- 26-11-2012, 20:33:24Hocam nikotin bandı işe tabiki yaramaktatır.Ama üstteki arkadaşında dedigi gibi iş kafada bitiyor.Ancak dilerseniz devlet hastanelerin sigara bırakma polikinleri var , oraya başvurun size gerekli şeyleri söylüyorlar.
Hastane olmaz derseniz ;
wellbutrin xl 150 hapı var.(doktorlar aşırı tiryakilere bunu yazar.)
Benim Tavsiye ettiklerim : Zyban ve Champix'dir.Özellikle Champix etkilidir..
Ama bunları yapmadan önce ilk kafanda bitirmen gerekiyor.