• 26-11-2012, 20:05:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar günde 10-15 arası sigara içiyorum.Yaklaşık 4-5 sene oldu başlayalı son 2 senede aşırı derecede arttı giderek. Hem bedenime zarar veriyor bunu hissediyorum hem de cebime.
    Gelelim konuya genel olarak günde ortalama 7-8 tane içiyorum.Ortam olunca 10-15e çıkıyor. nikotin bandı kullanıp bırakabilir miyim? Ya da azaltabilir miyim?
  • 26-11-2012, 20:16:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iş kafada bitiyor kullanıp bırakanda var bırakayanda

    sen kafanda bitti dersen hiç birşeye gerek yok

    babama neler denettim ama hala aynı
  • 26-11-2012, 20:33:24
    #3
    Hocam nikotin bandı işe tabiki yaramaktatır.Ama üstteki arkadaşında dedigi gibi iş kafada bitiyor.Ancak dilerseniz devlet hastanelerin sigara bırakma polikinleri var , oraya başvurun size gerekli şeyleri söylüyorlar.

    Hastane olmaz derseniz ;

    wellbutrin xl 150 hapı var.(doktorlar aşırı tiryakilere bunu yazar.)

    Benim Tavsiye ettiklerim : Zyban ve Champix'dir.Özellikle Champix etkilidir..

    Ama bunları yapmadan önce ilk kafanda bitirmen gerekiyor.
  • 26-11-2012, 21:07:53
    #4
    bi aile hekimine uğrayacagim vizelerden sonra onun da tavsiyelerini alayım. Inşallah kurtulurum bu illetten