Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar günde 10-15 arası sigara içiyorum.Yaklaşık 4-5 sene oldu başlayalı son 2 senede aşırı derecede arttı giderek. Hem bedenime zarar veriyor bunu hissediyorum hem de cebime.
Gelelim konuya genel olarak günde ortalama 7-8 tane içiyorum.Ortam olunca 10-15e çıkıyor. nikotin bandı kullanıp bırakabilir miyim? Ya da azaltabilir miyim?