Hocam nikotin bandı işe tabiki yaramaktatır.Ama üstteki arkadaşında dedigi gibi iş kafada bitiyor.Ancak dilerseniz devlet hastanelerin sigara bırakma polikinleri var , oraya başvurun size gerekli şeyleri söylüyorlar.
Hastane olmaz derseniz ;
wellbutrin xl 150 hapı var.(doktorlar aşırı tiryakilere bunu yazar.)
Benim Tavsiye ettiklerim : Zyban ve Champix'dir.Özellikle Champix etkilidir..
Ama bunları yapmadan önce ilk kafanda bitirmen gerekiyor.