• 22-11-2012, 18:53:36
    #1
    5 ay once aldigim.orjinal.turkiye garantili s3um donma.takilma ve bazen kendini resetliyor ayriyetten yavasladi bunun sebebi nedir? Ne yapabilirim..
  • 22-11-2012, 18:54:53
    #2
    garantiliyse gönder baba ne ugrasıyon.rootlayım custom rom felan yükledin mi?
  • 22-11-2012, 18:59:08
    #3
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantiliyse gönder baba ne ugrasıyon.rootlayım custom rom felan yükledin mi?
    O kadar buyukmudur sorun Hic birsey yuklemedim.ama.garanti icin kadikoy uzak buralarda bayisi yok ve telefonsuz olmuyor
  • 22-11-2012, 19:22:25
    #4
    Fabrika ayarlarına döndünüz mü?
  • 22-11-2012, 19:29:34
    #5
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika ayarlarına döndünüz mü?
    Hayir donmedim..
  • 22-11-2012, 22:12:36
    #6
    sürüm yükseltme *?
  • 22-11-2012, 22:27:06
    #7
    Fabrika ayarlarına döndüğünüzde neredeyse sıfırlanmış oluyor telefon, sorununuzu çok büyük ihtimalle çözer.
  • 22-11-2012, 22:47:33
    #8
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürüm yükseltme *?
    Hayir aslinda cok yukseltmek.istedimde.kieste %99da takiliyor hep
  • 23-11-2012, 00:11:29
    #9
    Hocam ya odin ile güncelleme yapacaksınız yada yedeğinizi alın fabrika ayarlarına dönün derim.