• 23-11-2012, 00:36:13
    #10
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ya odin ile güncelleme yapacaksınız yada yedeğinizi alın fabrika ayarlarına dönün derim.
    odin garanti dışı yapıyor diye biliyorum hem çok karışık odin
  • 23-11-2012, 10:35:04
    #11
    madem kies olmuyor odin zor diyorsun , ver servise hem versiyon yükseltsin hemde donma sorunlarına baksınlar . büyük ihtimal yazılımsaldır .
  • 23-11-2012, 11:12:44
    #12
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odin garanti dışı yapıyor diye biliyorum hem çok karışık odin

    Hocam eğer kies ile güncelleme olmuyorsa o alet rootludur ondan yükleme yapmıyor. Gidin garantiye başvurun o zaman.
  • 23-11-2012, 12:13:14
    #13
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer kies ile güncelleme olmuyorsa o alet rootludur ondan yükleme yapmıyor. Gidin garantiye başvurun o zaman.
    Garantisinin devam edip etmedigini nasil anlarim arkadaslar? (İnternetten nazil anlarim)
  • 23-11-2012, 13:10:05
    #14
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisinin devam edip etmedigini nasil anlarim arkadaslar? (İnternetten nazil anlarim)

    Rootlu bir cihazı fabrika ayarlarına döndürüp garantiye götürün gene garanti kapsamındadır hocam. Bu kadar takmayın kafanıza. Genpa sitesinde imei numarası sorgulama sayfası vardı ordan bakın hocam.
  • 23-11-2012, 13:12:21
    #15
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rootlu bir cihazı fabrika ayarlarına döndürüp garantiye götürün gene garanti kapsamındadır hocam. Bu kadar takmayın kafanıza. Genpa sitesinde imei numarası sorgulama sayfası vardı ordan bakın hocam.
    sen benim içime su serptin çok saol oh be
  • 23-11-2012, 13:13:51
    #16
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen benim içime su serptin çok saol oh be

    Zaten sen samsung bayisinden aldım diyordun hocam. Bir sorun çıkarsa kafalarına çarpın bu kadar basit . Siz dediğimi yapın format atın sonra sorunlar geçecekmi bakın.
  • 23-11-2012, 13:15:45
    #17
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten sen samsung bayisinden aldım diyordun hocam. Bir sorun çıkarsa kafalarına çarpın bu kadar basit . Siz dediğimi yapın format atın sonra sorunlar geçecekmi bakın.
    adanalı toprağım benim be allah razı olsun hemen deniyorum. valla rahatladım..