• 06-11-2012, 15:21:21
    #37
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş napıyosunuzda bu yaşta bu kadar uzunsunuz bi anlasam
    valla hocam hiç bişey yapmadım ama zamanında çok süt içtim sütü kesince uzamada yavasladı 14 yaşında 1.78 olmuştum süt içe içe anca sütü bırakınca yavaş uzadım annem ve babamın boyları 1.50-160 arası birde
  • 06-11-2012, 15:26:28
    #38
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam hiç bişey yapmadım ama zamanında çok süt içtim sütü kesince uzamada yavasladı 14 yaşında 1.78 olmuştum süt içe içe anca sütü bırakınca yavaş uzadım annem ve babamın boyları 1.50-160 arası birde
    ben 110 kiloyken şişman ve kısa boylu gözüyle bakıyordu herkes 15 kilo verdim herkes "boyun mu uzadı" dedi bence zayıflarsan biraz daha uzun gözükürsün.
  • 06-11-2012, 17:20:03
    #39
    1.95 benim boy 1.85 falan olsaydım daha iyiydi. Türk kızlarının ortalaması 1.65. Bütün kız arkadaşlarım omuzumdan aşağıya geliyor.
  • 06-11-2012, 21:09:33
    #40
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.95 benim boy 1.85 falan olsaydım daha iyiydi. Türk kızlarının ortalaması 1.65. Bütün kız arkadaşlarım omuzumdan aşağıya geliyor.
    1.95 ha maşallah

    bu genetik boy olayı tam olarak nedir arkadaşlar? yani sallıyorum genetik boyum maximum 1.74 ise ben o boya bi şekilde ulaşacak mıyım?
  • 02-12-2012, 11:36:37
    #41
    Küçüklüğümden beri her gün süt içiyorum hala dahada devam ediyorum 17 yaşındayım 170 boyum var ne zaman etkisi olacak ???
  • 04-12-2012, 10:26:49
    #42
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takılmayacak gibi değil ki sınıftaki biçok adamın boyları 1.80-1.85 buda beni psikolojikmen etkiliyor malesef
    Benim de boyum 1.85 çevremdekler 1.95 buda beni psikolojikmen etkiliyor malesef

    Hayat ne tuhaf değil mi?
    Bazı insanlar kilo almaya çalışırken bazıları kilo vermeye çalışıyor.
  • 04-12-2012, 10:59:09
    #43
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de boyum 1.85 çevremdekler 1.95 buda beni psikolojikmen etkiliyor malesef

    Hayat ne tuhaf değil mi?
    Bazı insanlar kilo almaya çalışırken bazıları kilo vermeye çalışıyor.
    yine sokakta dolanırken karşıdan gelen birine kısa görünmüyorsunuz bende 1.85 boy olsa o 95lileri gram takmam.
  • 04-12-2012, 11:02:58
    #44
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine sokakta dolanırken karşıdan gelen birine kısa görünmüyorsunuz bende 1.85 boy olsa o 95lileri gram takmam.
    )

    Bence %99.9999999 genetikdir. Arkadaşımın babasının boyu 2.05m annesi 1.95 çocuk 19 yaşında; 1.65-68 gibi birşeydi. Aradan bir yıl geçmeden yaklaşık 15 cm boyu uzadı. Aynı şekilde kardeşi de 18-19 yaşında bir anda uzadı.

    Benim de dayımın boyu uzun heralde oradan geliyor.
  • 04-12-2012, 11:45:09
    #45
    Körler ülkesinde tek gözü olan kraldır...
    Ya komplekslerini yeneceksin, ya da kendine kısa boylulardan bir sosyal çevre kuracaksın.
    Başka türlü mutlu olamazsın.
    Kısa boylular bu durumu hırslanmaları ve başarılı olmaları ile kapatabilirler.
    Uzun boylu olmak hayatta başarıyı garanti etmez.
    Resmi kayıtlara göre bu ülkeyi kuran, orduları yöneten, yabancı devlet başkanlarını kendine hayran bırakan Mustafa Kemal Atatürk'ün boyu senden de kısaydı...