corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20sinden sonra boy uzar mı?
47
●7.607
- 05-11-2012, 14:15:46sizin daha kötüymüş o zaman kaç yaşındasınız?Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde moralimi çok bozuyor benden yaşça küçük birinin yanımda abimmiş gibi durması
- 05-11-2012, 15:11:50Arkadaşlar ben 2 cm uzadım nasıl. Body yaptım barfiks çektim süt içtim ülker bebe bisküvü yedim sizde aynısını yapın kesinlikle boyunuz uzar 2-3 cm
- 05-11-2012, 15:18:48kaç yaşındayken yaptınız hocam bunları? benim vücut pek alışık değil spora ama başlamak farz oldu.KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2012, 15:26:1919 yaşının sonlarında yaptım. 20 Yaşındayım sporu bıraktım ama 3-4 ay sonra tekrar devam edicem ve barfiksi hergün çekicem hergün 4x10 .f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2012, 14:45:26arkadaş napıyosunuzda bu yaşta bu kadar uzunsunuz bi anlasamzacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20-30 değil o derece daha fazla