Hocam benim de uzamam durdu. Ben 1,66 da kaldım. Amcamın lise 2 ye giden oğlu bile 1,80 Sakalım olmasa millet onu abim sanacak o derece.
sizin daha kötüymüş o zaman kaç yaşındasınız?
benimde moralimi çok bozuyor benden yaşça küçük birinin yanımda abimmiş gibi durması